Cześć! Wróciłam po długiej przerwie, nie miałam weny do pisania. Na szczęście znalazł się dla mnie idealny temat do prześwietlenia - nowe zadania z Madison, Nightdustem i panem Anwirem. W moim odczuciu są one również dalszą częścią fabuły głównej, zapraszam! (Uwaga!!! Będą spoilery!) Zadania rozpoczynamy u Erika, z którym spotykamy się na molo 13. Po dotarciu do niego dowiadujemy się, że Madison sama weszła do laboratorium i oczywiście zgadzamy się pomóc mu w wydostaniu jej. Kiedy już wkradłam się do środka spotkałam Madison tuż przy drzwiach, ale nie chciała ona wyjść z tajnej bazy, przynajmniej nie sama, musiałyśmy wydostać konie, na co (jak przy każdym zadaniu) się zgodziłam. Musiałyśmy tylko ominąć kamery... Z dialogu dowiedziałam się, że aby wyłączyć "małych szpiegów" (jak je określiła), trzeba dostać się do "mózgu", czyli w języku Madison centrum sterowania. Wiem, że wiele osób miało problem z dotarciem do tego pomieszczenia, dlatego tu ...
Dzisiejszy post będzie inny niż wszystkie. Nie będzie on ściśle dotyczył Star Stable Online, a raczej jego poprzedniej, czy (w moim odczuciu) równoległej fabuły, której członkami możemy stać się w "Stajni Marzeń". Zdjęcia użyte w tym poście nie zostały zrobione przeze mnie! Kilka miesięcy temu znalazłam na swojej półce płytę z grą "Stajnia Marzeń - Letnie Zawody". Pamiętam, że grałam w nią jeszcze zanim dowiedziałam się o istnieniu Star Stable, ale nigdy nie ukończyłam fabuły, a ostatnio jakoś nie miałam czasu grać w gry inne niż SSO. Oceny są już wystawione, zbliżają się wakacje, na wyjazdach będą problemy z internetem... postanowiłam, że na czas wakacji zajmę się grą w SM. Po przeszukaniu internetu, dowiedziałam się, że większość najciekawszych elementów serii SM (pan Sands, Katja, Buck, Linda, Kojot, siedziba główna GED...) jest właśnie w części letniej (są 4 części: "Wiosenna Przygoda", "Letnie Zawody", "Jesienny Galop", ...
Nie zamierzam zrobić z bugów głównego tematu mojego bloga, ale niektóre z nich, najbardziej przydatne, zasługują na opisanie. Dzisiaj przedstawiam Wam bug na darmowe jedzenie dla koni w SSO. Bug można wykonać w miejscach w których sklep z jedzeniem dla koni znajduje się bliski podwózki (najłatwiej w Nowej Grani, ale w Forcie Pinta i Jeziorach Valedale też próbowałam i nie było aż tak źle). Oto instrukcja krok po kroku: 1. Należy zacząć od wzięcia głodnego konia w wybrane miejsce i ustawienia go tyłem do podwózki (by cofając się wszedł do niej), w niedużej odległości od niej - aby koń się nie zatrzymał i "złapała" go podwózka, ale by mieć wystarczająco dużo czasu na dobiegnięcie do sklepiku. 2. Trzeba zejść z konia i zanim postać dotknie ziemi kliknąć klawisz windows na klawiaturze (lub odpowiadający mu), by przejść do menu, nie wyłączając gry. Potem wejść do gry (w otwartych kartach) i od razu kliknąć "S" lub "↓" na klawiatur...
Komentarze
Prześlij komentarz