Wędkowanie w Mistfall

Mistfall to jeden z najbogatszych w szczegóły obszarów dostępnych w grze. Mnóstwo roślin, zwierząt i wyjątkowa stylistyka sprawia, iż bardzo różni się od pozostałych terenów. Wszystko tam jest większe i ciemniejsze, a przy tym, jak podaje gazetka, panuje tam nieco niższa temperatura  niż na reszcie wyspy. Star Stable zapowiedziało już dodanie nowego terenu w Mistfall, a ja postanowiłam jeszcze raz rozejrzeć się po tym, co już zostało nam udostępnione.






Swoją przejażdżkę po Mistfall zaczęłam od ukrytego miejsca nad wodą, do którego dojechać można wjeżdżając w krzaki znajdujące się po lewej stronie tunelu, którym przechodzi ścieżka Birka (tam, gdzie można znaleźć gwiazdkę). Byłam tam już wiele razy, ale dopiero teraz zauważyłam powstające na wodzie kółka. Zupełnie takie jak te w Dolinie Złotych Wzgórz, Srebrnej Polanie i na Zachodnim Jorviku, gdzie oznaczają one miejsca do połowu. 


Zastanowiło mnie, czy Star Stable planuje dodać jakieś zadania z wędkarstwa w Mistfall. Jeśli tak, byłby to już czwarty etap "wtajemniczenia" w sztukę łowienia ryb. Założyłam, że klub wędkarski w Mistfall (albo "Zachodniego Jorviku", jak zapewne zostanie nazwany, jeśli powstanie), potrzebowałby więcej łowisk, które w odróżnieniu od tego, nie znajdowałyby się w miejscach będących miejscem ukrycie gwiazdek. Ruszyłam dalej przy wodzie, szukając kółek świadczących o obecności ryb. Przejechałam ścieżkę Birka, okrążyłam Dundull, a potem Jezioro Mistfall, gdzie znalazłam ich jeszcze kilka. Nie tak dużo, jak w Srebrnej Polanie, czy chociażby samej Dolinie Złotych Wzgórz, jednak niebawem mogą do nich dołączyć również te, w dalszych częściach Mistfall.

Nad Jeziorem Mistfall:



W Dundull wiele jest przystani i pomostów, a jego mieszkańcy to w większości rybacy, wypływający na połów w morze. Zapewne ich zamiłowanie do rybołówstwa będzie przejawiać się również w założeniu klubu wędkarskiego, którego członkowie mogliby łowić ryby w krystalicznie czystych jeziorach i rzekach Mistfall. Myślę, że Star Stable może przygotowywać taką aktualizację - zwłaszcza, iż twórcy gry bardzo skupiają się na tym terenie, a zadania z wędkarstwa nie mogą być bardziej pracochłonne niż dodanie nowego wyścigu lub modelu konia, a urozmaiciłyby rozgrywkę.

Co sądzicie o mojej teorii? Czy waszym zdaniem klub wędkarski w Mistfall ma szansę powstać?

Trzymajcie się,
Irene

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na pomoc Nightdustowi!

"Stajnia Marzeń - Letnie Zawody", czyli rozwinięcie fabuły głównej

Dwa tajne miejsca w SSO - Dolina Złotych Wzgórz