Nowe jorviki!

Hej! W ostatnią środę (7 listopada) w naszym SSO zaszła ogromna zmiana - zespół wymienił stare modele koni startowych na nowe, ładne modle. Graczom się bardzo spodobały, jednak nie stały się głównym tematem rozmów. Zapraszam!


SSO już po raz 2 zmienia wygląd naszego jorvika. Koń stał się podobny graficznie do koni dodanych do gry w tym roku, czyli lusitano, nowych szwedów, fiordów, kucyków... wpasował się w świat Mistfall, a w podobnym stylu zostanie odnowione Moorland i Srebrna Polana. Jak już pisałam w mojej teorii (link), SSO zmieniało starsze konie by nie odstawały od nowego wyglądu wyspy. Startowce też doczekały się tego zabiegu i zaczęły najlepiej wglądać w panoramie Mistfall.

Lepiej wygląda w Mistfall niż w Moorland
Moje wyobrażenie Stormwind, mojego startowca, pokrywa się z nową wersją tego konia - niewysoki (raczej niski niż wysoki), normalna głowa (nie garbata, ale i nie bardzo sucha), średniej długości, naturalnie poruszające się grzywa i ogon, ładny, płynny ruch. Konie nie są niezauważalne, ale mówienie o nich "charakterystyczne" to za dużo.


Nowe jorviki są bardzo fotogeniczne, a ich maści są dużo lepsze od dopracowanych maści lusitano, bardziej naturalne. Jestem bardzo przywiązana do starego wyglądu gry, ale uważam że jest to zmiana w dobrym kierunku. Poniżej wrzucam kilka (dużo) zdjęć nowych koni. (Zabierzcie ode mnie opcję dla fotografów! Uzależnię się od robienia zdjęć Stormwind 😀)













Randka z koniem 😀














Klikajcie na zdjęcia aby je powiększyć!

Jak Wam się podobają nowe startowce?

Do zobaczenia,
Irene

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na pomoc Nightdustowi!

"Stajnia Marzeń - Letnie Zawody", czyli rozwinięcie fabuły głównej

Dwa tajne miejsca w SSO - Dolina Złotych Wzgórz