Dwa tajne miejsca w SSO - Dolina Złotych Wzgórz

Jedną z rzeczy które tak lubię w Star Stable jet to, że nawet po 1,5 roku gry można odkrywać tam nowe, nieznane wcześniej miejsca. Ostatnio udało mi się odkryć dwa piękne i niewątpliwie ukryte, miejsca w SSO. Zapraszam!


Dolina Złotych Wzgórz była moim ulubionym miejscem jeszcze zanim do niej wjechałam 😀. Nawet patrząc przez płot uważałam, że jest wspaniała, taką się również okazała. Kiedy po raz pierwszy do niej wjechałam miałam 17 lvl, a kilka dni temu, udało mi się odkryć nowe sekretne miejsce na tamtym terenie. Kiedy robiłam zdjęcia podjechałam jeszcze kawałek dalej i znalazłam... kolejne miejsce😀!

Drugie miejsce było mi już znane, odkryłam je zaraz po wejściu do Doliny Złotych Wzgórz, jednak nie zaglądałam tam od bardzo dawna. Poniżej macie instrukcje jak dostać się do obu lokalizacji.

1. Plaża z widokiem
Pierwsze miejsce to mała, ukryta między niewielkimi pagórkami plaża z kamieniem runicznym i pięknym widokiem na wodę oraz Zapomniane Pola.


Najłatwiej dojechać tam od miejsca mistrzostw Doliny Złotych Wzgórz. Od mistrzostw należy zjechać na plażę i jechać do jej końca (w kierunku farmy Jaspera). Na końcu jest skała, którą trzeba objechać przez wodę albo przeskoczyć. Bardzo żałuję, że nikt nie ustawił tam miejsca piknikowego.
Klikajcie na obrazki, żeby je powiększyć!
W stronę farmy Jaspera


Skałę można przeskoczyć!


2. Dyniowy domek
W drugiej lokalizacji chyba znajdowała się gwiazdka, ale nie jestem pewna. Jest to idealne miejsce do zabaw i robienia zdjęć, a także na spotkania klubowe. Tam również przydałoby się przytulne miejsce piknikowe!


Aby tam dojechać należy jechać drogą od bramy do Wioski Zachodni Przylądek i na zakręcie za mostami zjechać na trawę, w kierunku płotu z tabliczką "nie wjeżdżać". Potem przeskoczyć przez płot i zjechać ścieżką aż do rybackiej chatki.
Klikajcie na zdjęcia, żeby je powiększyć !

W stronę płotu


Może być stamtąd ciężko wyjechać, dlatego najlepiej użyć podwózki! 

Już widać dach 😀

Moim zdaniem oba te miejsca są niezwykle piękne. Znaliście je? Jeśli kiedyś przyjedziecie chwilę za wcześnie na mistrzostwa, spróbujcie się tam dostać, naprawdę warto!

Jeśli znajdę jeszcze jakieś ciekawe miejsca w Jorvik, to z pewnością nich napiszę!

Do zobaczenia!
Irene

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na pomoc Nightdustowi!

"Stajnia Marzeń - Letnie Zawody", czyli rozwinięcie fabuły głównej